1. Jak długo będę czekać na kontakt ze strony serwisu?
Kontakt ze strony serwisu lub konsultanta naszej infolinii nastąpi najpóźniej w ciągu 48 godzin roboczych od momentu rejestracji zgłoszenia.
2. Ile będzie kosztowała ekspertyza lub naprawa mojego urządzenia?
Koszt ekspertyzy i dojazdu zostanie przedstawiony przez pracownika serwisu przed wykonaniem usługi. Koszty naprawy zostaną podane podczas wizyty lub po dokonaniu wyceny w serwisie.
3. Jak długo będę czekać na naprawę?
Czas naprawy jest uzależniony od usterki, rodzaju produktu i dostępności części. 70% napraw realizowanych przez naszych podwykonawców jest zakończonych w ciągu 7 dni od rejestracji zlecenia.
4. Czy na czas naprawy mogę otrzymać sprzęt zastępczy?
Tak, jest to usługa dodatkowo płatna, należy zgłosić zapotrzebowanie bezpośrednio w serwisie lub na naszej infolinii 61 853 44 44
5. Czy wszystkie naprawy odbywają się w siedzibie przedsiębiorstwa lub domu Klienta?
Nie, produkty drobne naprawiamy w serwisach centralnych, umawiamy kuriera do odbioru sprzętu. Sprzęt może być odebrany z dowolnego miejsca: pracy, domu itd.
6. Czy serwis daje gwarancję na wykonaną usługę?
Tak, każdy Klient otrzymuje 90 dni gwarancji na wykonaną usługę.
7. Czy mogę anulować zgłoszenie?
Tak, wystarczy do nas napisać, w tytule emaila podać nr zgłoszenia: infolinia@quadra-net.com
8. Czy otrzymam powiadomienia o realizacji kolejnych etapów usługi?
Tak, na każdym etapie Klient otrzymuje informacje, co do realizacji zlecenia. Informacje są przekazywane drogą e-mail.
9. Jak mogę zapłacić za usługę?
Płatność odbywa się po wykonanej usłudze, bezpośrednio w serwisie.
10. Jak mogę zgłosić reklamację naprawy/usługi?
Reklamacje można zgłaszać poprzez E-MAIL lub telefonicznie 61 853 44 44. Proszę zawsze powoływać się na numer wcześniejszego zgłoszenia.