Poznań, dn. 02.04.2020
Wykonywanie usług serwisowych a sytuacja epidemiologiczna w Polsce.
Szanowni Państwo,
Sytuacja z jaka mamy obecnie do czynienia zaskoczyła nas wszystkich, mamy nową rzeczywistość, która wymaga od nas zastosowania środków szczególnej ostrożności oraz zachowanie odpowiednich procedur.
Nasza Sieć Serwisowa nie wyklucza działań w zakresie napraw urządzeń domowych, jednak pod warunkiem przeprowadzania ich zgodnie z aktualnymi zaleceniami Ministerstwa Zdrowia w zakresie ochrony osobistej przed zakażeniem się koronawirusem.
Nasi pracownicy oraz Serwisy Partnerskie będą przestrzegać zasad higieny, utrzymywania zalecanych odległości, pracy na osobności, aby rozprzestrzenianie się koronawirusa było jak najbardziej ograniczone, a życie osób z grup ryzyka było chronione.
Chcielibyśmy przedstawić Państwu zasady wykonywania usług serwisowych w okresie pandemii koronawirusa. Mamy nadzieję, że dzięki temu nasza praca będzie bezpieczniejsza dla obu stron, a nasi Klienci i pracownicy nie będą narażeni na niebezpieczeństwo.
Zamówienie usługi:
Dołożymy wszelkich starań, aby jeżeli to możliwe produkt został odebrany przez naszego pracownika lub reprezentującą nas firmę kurierską. Takie działanie ograniczy kontakt międzyludzki do minimum. Usługi, które mogą zostać wykonane w serwisie, będą w ten sposób realizowane. Chcemy w jak najmniejszym stopniu narażać Państwa i naszych współpracowników na ryzyko zakażenia.
Jeżeli Twój sprzęt musi być naprawiony w Twoim biurze lub domu, umów się na wizytę tylko w przypadku braku zagrożenia zarażenia innych. Jeśli przebywasz na kwarantannie, miałeś kontakt z osobą zarażoną, przełóż spotkanie na inny termin. Jeśli stwierdzimy po przyjeździe, ze Twój stan zdrowia nie pozwala na wykonanie usługi, serwisant ma prawo anulować zlecenie. Serwisant jest odpowiedzialny za swoje bezpieczeństwo w codziennej pracy.
Wizyta
W przypadku drobnych sprzętów, telewizorów, zostaniesz poproszony o zapakowanie produktu, przygotowanie go do bezpiecznej wysyłki. Produkt zostanie odebrany przez kuriera lub transport własny serwisu.
W przypadku, gdy Serwisant musi dokonać naprawy na miejscu, pracownik obsługi Klienta dokładnie poinformuje Cię o zasadach wykonania usługi oraz środkach bezpieczeństwa jakie musza zostać zachowane.
Pamiętaj o najważniejszych zasadach:
- nie podajemy dłoni na przywitanie i pożegnanie
- zachowaj minimum 2 metry odległości od pracownika serwisu
- zaleca się, aby zarówno Serwisant, jak i Klient używali podczas naprawy rękawiczek ochronnych oraz maseczek jednorazowych
- zalecamy pozostawienie technika samego w pomieszczeniu, zaufaj nam. Jesteśmy po to, żeby Ci pomoc i nie narażać się wzajemnie na niebezpieczeństwo
- po zakończeniu pracy umożliwiaj serwisantowi dokładne umycie rąk
- po wizycie zdezynfekuj miejsca, które dotykał Serwisant
Jeżeli Twój produkt został wysłany do serwisu kurierem, zostanie przez nas zdezynfekowany, a opakowanie zewnętrzne zostanie owinięte folią, abyś można ją łatwo zdjąć i zutylizować.
Pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Infolinia: +48 61 853 44
44
Email: infolinia@quadra-net.com
|
|
Zespół Zamawiamserwis.pl
Pralki, lodówki, zmywarki, suszarki, okapy, mikrofale, roboty kuchenne itd.
Naprawa i przeglądy wszystkich ekspresów ciśnieniowych dostępnych na rynku
Telefony komorkowe, smartphone
LCD, LED, plazma, projektory
Laptopy, tablety, komputery stacjonarne, ebook itd.
Pralki, lodówki, zmywarki, suszarki, okapy, mikrofale, roboty kuchenne itd.
Naprawa i przeglądy wszystkich ekspresów ciśnieniowych dostępnych na rynku
Telefony komorkowe, smartphone, smartwatch
LCD, LED, plazma, projektory
Laptopy, tablety, komputery stacjonarne, ebook itd.