§ 1 Dane ogólne
§ 2 Postanowienia ogólne
§ 3 Odpowiedzialność za treść
§ 4 Obszar obowiązywania oferty
§ 5 Prawa autorskie
§ 6 Wskazówki techniczne
§ 7 Ochrona prywatności
§ 8 Postanowienia końcowe
Regulamin usługi
§ 1 Dane ogólne
1. Naprawy pozagwarancyjne zgłaszane na stronie www.zamawiamserwis.pl są świadczone przez QUADRA-NET Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu przy ul. Czochralskiego 8, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy pod numerem KRS0000266150, posiadająca NIP 728-26-28-031
2. Serwis – lokalny partner serwisowy QUADRA-NET wykonujący usługę serwisową
3. Klient – przedsiębiorstwo lub osoba zlecająca wykonanie usługi pozagwarancyjnej
4. Dane osobowe – informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, która zgłasza naprawę w imieniu własnym lub przedsiębiorstwa; przykładowo: nazwisko, adres, numer telefonu.
§ 2 Zakres wykonywanych usług
1. Poniższe postanowienia obowiązują pomiędzy Klientem a Siecią Serwisową QUADRA-NET oraz lokalnym Partnerem Serwisowym w zakresie świadczenia odpłatnych usług serwisowych.
2. Naprawy pozagwarancyjne na rzecz Klienta wykonywane w okresie gwarancji producenta i po jej zakończeniu. Całość kosztów związanych z naprawą, diagnozą i transportem pokrywa Klient.
3. W celu prawidłowego przebiegu procesu serwisowania oraz zapewnienia bezproblemowego kontaktu pomiędzy Serwisem a Klientem, Klient obowiązany jest udostępnić swoje dane: Imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu, adres poczty elektronicznej oraz określić jaki sposób kontaktowania się z Serwisem uznać za wiodący.
4. Po dokonaniu rejestracji zgłoszenia naprawy pozagwarancyjnej serwis skontaktuje się z Klientem w ciągu 24 godzin (dni robocze) i umówi na termin wizyty.
5. Serwis dokonuje wstępnej diagnozy, rozumianej jako usługi serwisowej płatnej, polegającej na sprawdzeniu stanu sprzętu, przetestowaniu, oszacowaniu uszkodzeń, wyceny części zamiennych i kosztów naprawy w przypadku uszkodzenia sprzętu.
6. Jeśli podczas wstępnej diagnozy Serwis stwierdzi, że:
a) Sprzęt jest w pełni sprawny – Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub odwiezieniem na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania wstępnej diagnozy w wysokości określonej w aktualnym cenniku usług serwisowych,
b) Sprzęt wymaga naprawy – Serwis informuje Klienta o stwierdzonych uszkodzeniach sprzętu oraz o przewidywanych kosztach naprawy; w przypadku rezygnacji z naprawy po wstępnej diagnozie, Serwis dokonuje zwrotu sprzętu Klientowi poprzez jego wydanie w siedzibie firmy lub odwiezieniem na koszt Klienta, obciążając go jednocześnie kosztami wykonania wstępnej diagnozy w wysokości określonej przez Serwis.
7. W przypadku, gdy po przystąpieniu do naprawy zostaną stwierdzone inne uszkodzenia sprzętu skutkujące wzrostem kosztów naprawy o co najmniej 20% w stosunku do kosztów naprawy przewidywanych w czasie diagnozy wstępnej, Serwis poinformuje Klienta o dodatkowych uszkodzeniach sprzętu i kosztach ich naprawy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Naprawa dodatkowych uszkodzeń nastąpi po uzyskaniu zgody Klienta na pokrycie dodatkowych kosztów. W przypadku niewyrażenia przez Klienta zgody na pokrycie dodatkowych kosztów, Serwis jest upoważniony do odmowy naprawy sprzętu. W przypadku odmowy, o której mowa w zdaniu poprzedzającym,
8. Czas trwania naprawy każdorazowo jest uzależniony od rodzaju uszkodzenia oraz dostępności części i podzespołów zamiennych niezbędnych do dokonania naprawy.
9. Wymienione w czasie naprawy sprzętu części będą zwracane Klientowi wyłącznie na jego pisemne żądanie złożone jednocześnie z przekazaniem sprzętu do naprawy. Przy braku takiego żądania wymienione części będą przekazywane przez Serwis do recyklingu lub utylizacji.
10. Serwis ma prawo wykonać usługi serwisowe we własnym zakresie lub powierzyć je wykonanie osobom trzecim, w szczególności producentowi sprzętu. W razie dokonania naprawy pogwarancyjnej Serwis obciąży Zleceniodawcę wszelkimi kosztami związanymi z powierzeniem wykonania usług serwisowych osobom trzecim, a także kosztami transportu.
11. Opłata za wykonaną usługę dokonywana jest na podstawie faktury VAT lub rachunku, wystawionych przez Serwis na podstawie protokołu wykonania usługi serwisowej, gotówką w dni zwrotu urządzenia Klientowi lub w inny sposób ustalony pomiędzy Klientem a Serwisem.
12. Na wszystkie usługi Serwis udziela 90 dni gwarancji od daty wystawienia faktury VAT lub rachunku przez Serwis na wykonaną usługę.
13. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest zgłoszenie wady naprawy w terminie 14 dni od daty jej wystąpienia, jednakże nie później niż w ostatnim dniu okresu gwarancji naprawy.
14. Gwarancja ta nie obowiązuje w przypadku napraw częściami własnymi klienta oraz napraw w warunkach szczególnych. Potwierdzeniem gwarancji na naprawę jest faktura lub inny dokument potwierdzający uiszczenie opłaty za naprawę.
15. Gwarancję anulują uszkodzenia mechaniczne, zlania, działania niskiej i wysokiej temperatury o parametrach niedopuszczalnych dla danego urządzenia, nieuzgodnione próby naprawy oraz uszkodzenia spowodowane innymi wadami niż były przedmiotem naprawy Serwisu.
§ 3 Ochrona prywatności
1. QUADRA-NET, będący administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO) działa zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dba o ochronę danych osobowych użytkowników.
2. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane przez QUADRA-NET w celu świadczenia usług, archiwizacji, a także w celach marketingowych usług i produktów. Użytkownik korzystając ze strony nie będzie otrzymywał informacji marketingowych i handlowych jeśli nie wyrazi zgody.
3. Dane osobowe użytkowników są rejestrowane przy korzystaniu ze strony, a ich przechowywanie służy do wewnętrznych celów QUADRA-NET związanych z procesami systemowymi statystycznymi dotyczącymi nazwy otwieranych adresów www, używanej przeglądarki, systemu operacyjnego i odwiedzanej domeny z datą i godziną wejścia, używanej wyszukiwarki, nazwy ściąganych plików i adresu IP. Przechowywanie danych osobowych może służyć także do odpowiedzi na pytania użytkownika, realizacji zamówień użytkownika, udziału w konkursach oraz w celu technicznej administracji stroną.
4. Szczegółowe dane osobowe, takie jak nazwisko, adres e-mail, adres domowy, nazwy użytkownika i hasła rejestrowane są tylko wtedy, gdy są konieczne w ramach zapytania, zamówienia lub rejestracji.
5. QUADRA-NET nie ma prawa do sprzedaży danych osobowych użytkowników.
6. Udostępnienie lub innego rodzaju przekazanie danych osobowych użytkowników osobom trzecim nastąpi tylko wówczas, gdy będzie konieczne w celu realizacji umowy lub do celów rozliczeniowych albo ściągnięcia wynagrodzenia, lub wyrazi na to zgodę użytkownik. Innego rodzaju wykorzystywanie tych informacji jest niedozwolone. Ponadto QUADRA-NET może przekazać anonimowe dane dotyczące użytkowania w celu badań marketingowych. Identyfikacja użytkowników jest przy tym wykluczona.
7. Na żądanie właściwego urzędu QUADRA-NET ma prawo ujawnić dane w poszczególnych przypadkach, jeśli jest to konieczne do celów przeprowadzenia postępowania karnego, zwalczania zagrożeń przez policję, wypełniania zadań ustawowych państwowych urzędów ochrony danych osobowych, państwowych służb wywiadowczych lub kontrwywiadu wojskowego, albo do dochodzenia praw własności intelektualnej.
8. Bazy danych QUADRA-NET zabezpieczył tak, aby dostęp do znajdujących się w nich informacji był ograniczony. System informatyczny jest chroniony zaporą sieciową. Dostęp do danych osobowych otrzymują jedynie pracownicy QUADRA-NET w celach wymienionych powyżej. Pracownicy QUADRA-NET są przeszkoleni w odniesieniu do bezpieczeństwa i praktyk ochrony danych osobowych.
9. Użytkownik ma prawo uzyskania informacji o zapisanych swoich danych, ich pochodzeniu i odbiorcy oraz celu przetwarzania danych. Pełna informacja na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce Prywatności, dostępnej na stronie https://www.zamawiamserwis.pl/PL-H12/polityka prywatnosci.html
§ 4 Postanowienia końcowe
1. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń co do jakości i przebiegu procesu wykonywania usługi przez lokalnego Partnera Serwisowego, Klient może zgłaszać je do QUADRA-NET poprzez wysłanie e-maila na adres infonia@quadra-net.com
2. QUADRA-NET zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie.
3. Klient zlecając usługę dobrowolnie akceptuje niniejszy regulamin.
Pralki, lodówki, zmywarki, suszarki, okapy, mikrofale, roboty kuchenne itd.
Naprawa i przeglądy wszystkich ekspresów ciśnieniowych dostępnych na rynku
Telefony komorkowe, smartphone
LCD, LED, plazma, projektory
Laptopy, tablety, komputery stacjonarne, ebook itd.
Pralki, lodówki, zmywarki, suszarki, okapy, mikrofale, roboty kuchenne itd.
Naprawa i przeglądy wszystkich ekspresów ciśnieniowych dostępnych na rynku
Telefony komorkowe, smartphone, smartwatch
LCD, LED, plazma, projektory
Laptopy, tablety, komputery stacjonarne, ebook itd.